Glazbena udruga

Ocjenjivački sud

Klavir

Srđan Filip Čaldarović - predsjednik

Srđan Filip Čaldarović (Hrvatska, Zagreb, 1973.), glazbeno obrazovanje počeo je na Glazbenoj školi Pavla Markovca kod Jelice Kuzmin. Klavir je diplomirao na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu Vladimira Krpana (1995.), te se usavršavao na Indiana University School of Music u Bloomingtonu u klasi Leonarda Hokansona i na Trinity College of Music u Londonu u klasi Philipa Fowkea da bi magisterij stekao na University of Miami, Florida, u klasi J. Roberta Floyda (2002.). Pohađao je majstorske tečajeve uglednih pijanističkih pedagoga kao što su Evgenij Timakin, Jerome Rose, Walter Groppenberger i Sequeira Costa.


Od 1990. redovito koncertira samostalno, kao komorni glazbenik te kao solist uz orkestre, nastupajući širom Hrvatske i u inozemstvu (Italija, Njemačka, Švicarska, Mađarska, Kanada, SAD...). Gostuje i na festivalima (Carl Orff, Muzički biennale Zagreb, Zagrebačke ljetne večeri), te stječe laskave kritike i nagrade: nakon debija u Washingtonu tamošnja kritika hvalila je njegov „potpuni artizam udružen s introspektivnim pristupom i profinjenim osjećajem za fraziranje“ (Washington Post), interpretacijom Brahmsova Prvog klavirskog koncerta u d-molu zaslužio je nagradu Sveučilišnih nastavnika, a dobitnik je i Nagrade Milka Trnina Hrvatskog društva glazbenih umjetnika za 2013. godinu. Njegovi solistički i komorni nastupi odlikuju se svestranim pristupom programima na koje ravnopravno uvrštava djela velikana pijanističkog repertoara – Bacha, Beethovena, Chopina, Liszta, Brahmsa, Schumanna– i hrvatskih skladatelja poput Šuleka, Papandopula, Kempfa, Paraća i drugih. Redovito snima za Hrvatski radio i televiziju; njegov prvi album, sa sonatama F. Liszta i S. Rahmanjinova, objavljen je u izdanju Art Net Cluba 1998. godine.


Od 2005. djeluje kao docent, a od 2013. kao izvanredni profesor klavira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.


Ivana Tukša Jelić

Ivana Tukša Jelić (Hrvatska) započela je svoje glazbeno obrazovanje u Glazbenoj školi Alberta Štrige u Križevcima, te srednju školu završila u Glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu, u klasi prof. Renate Strojin Richter. 1994. godine diplomirala je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi prof. Pavice Gvozdić, a završila je i dvogodišnji izborni studij čembala u klasi prof. Višnje Mažuran. 1997. godine diplomirala je studij orgulja na Institutu za crkvenu glazbu, u klasi prof. Mirte Pandurić-Kudrna.


1994. godine započinje svoj pedagoški rad na GŠ Blagoja Berse u Zagrebu, a njezini učenici osvajaju brojne nagrade i priznanja na državnim i međunarodnim natjecanjima, sviraju kao solisti s renomiranim orkestrima, imaju brojne recitale, te nastavljaju naobrazbu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i drugim visokim učilištima.


Ivana Tukša Jelić je 2009. godine promaknuta u zvanje profesora mentora, a 2014. godine u zvanje profesora savjetnika.


Od 2015. godine, na GŠ Blagoja Berse pročelnica je odjela za klavir i orgulje.


Dobitnica je Godišnje nagrade Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga za svoja visoka pedagoška postignuća.


Dragan Opančić

Dragan Opančić je rođen u Sarajevu, gdje je završio Srednju  muzičku školu i tri godine Muzičke akademije. Kao stipendist Ministarstva za kulturu Republike Austrije 1994. godine odlazi iz Sarajeva da bi nastavio studij na Visokim školama za muziku u Beču i Grazu (odsjeci Klavir koncertni i Klavirska pedagogija). 1995. godine dobija i stipendiju za prestižni Mannes College u New Yorku, ali se ipak odlučuje za ostanak u Austriji, gdje je diplomirao, i završio šest semestara postdiplomskog studija. Titulu magistra stječe na sarajevskoj Muzičkoj akademiji.

 

Tijekom školovanja usavršavao se kod profesora: A. Pap, Z. Jančića, N. Stanković, C. Graf, E. Kolodin, M. Schirmera i B. Kraljević (čiji asistent je bio šest godina). Pohađao je majstorske tečajeve kod profesora: R. Kehrer, D. Wilde, M. Ponthus, V. Margulis, E. Picht-Axenfeld i L. Berman. Koncertirao je u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Austriji, Njemačkoj, Nizozemskoj i SAD-u (Carnegie Hall, UN-New York, Great Massonic Lodge-New York, Johns Hopkins University, World bank- Washington...).


Dragan Opančić predaje klavir-solo na Muzičkoj akademiji u Sarajevu.


Hinko Haas

Hinko Haas (Celje, 1956) po mišljenju stručne kritike spada među vodeće slovenske pijaniste.


Klavir je diplomirao na Akademiji za glasbo u Ljubljani u klasi prof. Dubravke Tomšić-Srebotnjak, a nakon toga na istoj ustanovi završio i postdiplomski studij. Usavršavao se kod Rudolfa Kehrera u Weimaru, Claudea Copensa u Bruxellesu, te kao stipendist švicarske vlade kod Carla Engela u Bernu.


Dobitnik je Prešernovih nagrada Akademije za glasbo i Univerze u Ljubljani te Nagrade Julija Betteta Društva glasbenih umetnikov Slovenije 2004 za koncertno djelatnost i svestrani doprinos slovenskoj glazbenoj kulturi.


Koncertirao je kao solist i član brojnih komornih sastava (Trio Syringa, Klavirski duo Bertoncelj-Haas, Trio Pro Musica Nova…) po Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Švicarskoj, Belgiji, Rusiji, Tajvanu, SAD, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji. Nastupao je sa Slovenskom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom RTV Slovenije, sa Taipei Chamber Orchestra, Les Percussions de Strasbourgh, s Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Celjskim gudačkim orkestrom..., te kao klavirski partner sudjelovao sa poznatim solistima violinistima Igorom Ozimom, Majo Cerar, Volodjo Balžalorskim, violistom Jeřijem Kosmalo, čelistom Wolfgangom Panhoferom, sopranisticom Ano Pusar Jerič, flautistom Cvetom Kobalom…


Za izdavačke kuće RTV Slovenija, Helidon i Editione Pizzicato snimio je 21 CD-ploča i kazeta. Njegov solistički repertoar obuhvaća djela svih stilskih razdoblja, a posebnu sklonost pokazuje i prema komornoj glazbi. Nekolicina suvremenih slovenskih skladatelja posvetila mu je svoje klavirske skladbe.


Od 1992. profesor je klavira na Akademiji za glasbo u Ljubljani, gdje je 2006 izabran u zvanje redovitog profesora.


Ela Korbar

Glazbeno školovanje započinje u GŠ Franje Kuhača u Osijeku, a nastavlja u Zagrebu u GŠ Vatroslava Lisinskog u klasi prof. V. Vunić. Studij klavira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu završava 1990. godine u klasi prof. Elle Kovačić- Murai. Tijekom školovanja usavršavala se kod J. Muraja, E. M. Timakina i R. Kehrera.


Pedagoški rad započinje kao učitelj klavira u OGŠ Rudolfa Matza, a od 2015. radi u GŠ Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Svojim iznimnim zalaganjem u radu s učenicima, podjednako u okviru nastave klavira kao i komorne glazbe, ostvarila je visoke razultate - brojne prve nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima.


Od 2015. godine unaprijeđena je u zvanje profesor mentor. Mentorica je i studentima klavira i pripravnicima na stručnim ispitima. Dobitnica je više Oskara znanja koje dodijeljuje Agencija za odgoj i obrazovanje za izvrsne rezultate u radu s učenicima te Godišnje nagrade Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga za 2017. godinu.


Solfeggio

Senad Kazić - predsjednik

Senad Kazić rođen je 11. 05. 1965. godine u Zenici gdje je završio osnovno i srednje obrazovanje. Muzičku akademiju u Sarajevu, Teoretsko – pedagoški odsjek završio je 1988. godine. Postdiplomski studij na Muzičkoj akademiji u Sarajevu završio je 2001. godine obranom magistarske teze iz podrucja solfeggia (Tretman i interpolacija kreativnih oblika u solfeggiu, mentor dr. Vinko Krajtmajer) što je ujedno i prvi magistarski rad iz ovog podrucja u BiH. Na istoj Akademiji i sa istim mentorom 2007. godine obranio je doktorsku disertaciju (Muzička improvizacija u edukativnom procesu) i stekao titulu doktora znanosti. 2002. i 2003. godine bio je na kraćim studijskim gostovanjima na Royal College of Music, Stockholm. 2012. godine završio je edukativni program i stekao Certifikat Ekonomskog fakulteta u Sarajevu: Osiguranje i upravljanje kvalitetom u visokoškolskim ustanovama.


Od 1985. godine angažiran je u Osnovnoj muzičkoj školi u Zenici, a od 1988. godine i stalno je zaposlen u Srednjoj muzičkoj školi u Zenici. Od 2001. godine bio je angažiran u Srednjoj glazbenoj školi u Novom Travniku. Od školske 2000/2001. godine angažiran je na Muzičkoj akademiji u Sarajevu kao predavač za Solfeggio. Senad Kazić je 2002. godine izabran na Muzičkoj akademiji u Sarajevu u zvanje višeg asistenta u punom radnom vremenu za predmet Solfeggio. 2008. godine izabran je u nastavno zvanje docenta, a 2013. godine u nastavno zvanje izvanrednog profesora za predmete Solfeggio i Metodika solfeggia. Od 2008. godine bio je prodekan za nastavu, znanstvenoistraživački rad i izdavačku djelatnost, a od 01. 06. 2016. godine dekan je Muzičke akademije u Sarajevu.


Senad Kazić aktivni je član i jedan od osnivača Muzikološkog društva u FBiH (1997). 2003. godine izabran za sekretara, a 2005. godine i za predsjednika Društva, te je tako uključen u sve projekte Društva, posebno kao predsjednik organizacionog odbora Međunarodnih muzikoloških simpozija “Muzika u društvu” za to razdoblje. Od 2014. godine dopredsjednik je Društva.


Drugi dio znanstvenog angažmana ostvaruje kao nastavnik Odsjeka za muzičku teoriju i pedagogiju u okviru rada Instituta za muzikologiju kao i Centra za muzičku edukaciju Muzičke akademije u Sarajevu. Sudjelovao je na 19 međunarodnih simpozija i foruma i 3 domaća znanstvena skupa. Objavio je jednu knjigu i jednu monografiju, više publikacija, te 26 znanstvenih radova različito kategoriziranih koji su uglavnom indeksirani u bazama podataka. Također i jedan broj eseja, osvrta, recenzija, i sl.


Član je ITCM Nacionalnog komiteta BiH. Član je predsjedništva Društva za promicanje Funkcionalne muzičke pedagogije (Hrvatska). Član je programskih/ znanstvenih odbora Međunarodnih muzikoloških simpozija “Muzika u društvu” u Sarajevu, Međunarodnih znanstvenih simpozija glazbenih pedagoga u Hrvatskoj, Naučnog i umetničkog simpozijuma u Novom Sadu i časopisa Muzika. Recenzent je za radove koji se objavljuju u zbornicima spomenutih simpozija, kao i za radove u časopisu Muzika. Do sada je održao oko 70 gostujućih predavanja, radionica i seminara u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, ali i u drugim zemljama. Između ostalih predavanja i radionice na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, Muzičkim akademijama u Zagrebu i Puli, te Akademiji umjetnosti u Banja Luci.


Autor je 4 udžbenika za Muzičku / Glazbenu kulturu za osnovnu školu. 2016.godine dobio je Priznanje najbolji nastavnik Nastavno-umjetničkog vijeća Muzičke akademije u jubilarnoj godini.


Alida Jakopanec

Alida Jakopanec (Hrvatska), prof. mentor, rođena je Zagrebu, gdje je 1980. godine diplomirala na Muzičkoj akademiji, na I.b Odjelu za glazbenu teoriju.


Od 1979. do 1982. godine radila je u Funkcionalnoj muzičkoj školi u Zagrebu, a od 1982. godine zaposlena je u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog Bjelovar, kao profesorica teorijskih glazbenih predmeta.


Autorica je priručnika za nastavu solfeggia, objavljenih u izdanju Biblioteke Hrvatskoga društva glazbenih teoretičara: „Zbirka primjera za solfeggio u srednjoj glazbenoj školi“ (2009., a drugo dopunjeno izdanje 2014.), „Dvoglasni primjeri za solfeggio“ (2012.) i „Ritamske vježbe“ (2012.) Sva tri priručnika odobrena su za uporabu u nastavi kao pomoćna nastavna sredstva od Agencije za odgoj i obrazovanje.


Surađivala je u radu stručnih prosudbenih povjerenstava na natjecanjima Glazbene svečanosti hrvatske glazbene mladeži Bjelovarsko-bilogorske županije, te kao članica ocjenjivačkog suda u disciplini solfeggio na Hrvatskom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa i na Međunarodnom natjecanju mladih glazbenika Sonus.


Članica je Hrvatskoga društva glazbenih teoretičara od njegova osnutka 1997. godine, a od 2010. i članica Predsjedništva te pročelnica teorijskog odjela Glazbene škole Vatroslava Lisinskog Bjelovar.


Zlata Životić

Zlata Životić diplomirala je na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji 2006. godine na Odsjeku za kompoziciju i glazbenu teoriju, a 2007. godine na V. odsjeku-glavni predmet čembalo u razredu profesorice Višnje Mažuran kod koje je 2009. godine završila i poslijediplomski studij umjetničkog usavršavanja. Redovito se usavršava na seminarima za glazbenu teoriju i pedagogiju kao i na majstorskim radionicama za izvođenje barokne glazbe pod vodstvom priznatih umjetnika.


Članica je strukovnih udruga- Hrvatskog društva glazbenih umjetnika, Hrvatskog društva glazbenih teoretičara, Hrvatske udruge čembalista 'Continuo' i Glazbene udruge 'Opus'. Članica je ocjenjivačkog suda 'Natjecanja mladih glazbenika ˝Sonus˝ u disciplini solfeggio.


Podjednako razvija pedagošku i umjetničku djelatnost: od 2005. godine bavi se pedagoškim radom u Glazbenoj školi Alberta Štrige u Križevcima gdje predaje teorijske glazbene predmete, čembalo i komornu glazbu. Mentorica je učenicima koji su osvajali više državnih nagrada u disciplinama solfeggio i komorni sastavi.


2008. utemeljila nastavu čembala i ciklus koncerata 'Večer barokne glazbe' kojima se popularizira rana literatura te povijesno osviještena interpretacija. Održala je nekoliko stručnih seminara o interpretaciji barokne glazbe.


U listopadu 2016. godine promovirana je, od strane Agencije za odgoj i obrazovanje, u zvanje profesora mentora. Stekla je zvanje asistenta te je radila kao vanjski suradnik na Umjetničkoj akademiji u Osijeku. Radi i kao vanjski suradnik u Privatnoj glazbenoj školi 'Bonar' u Zagrebu.


Kao čembalistica nastupa solistički i u komornim sastavima, njegujući tako autentično izvođenje stare glazbe. Osnivačica je ansambla Musica Antiqua Zagreb, djelovala je u komornim vokalnim ansamblima 'Solisti sv. Marka' i 'Antiphonus'. Ostvarila je brojne nastupe od kojih ističe niz solističkih recitala i festivalskih nastupa u Hrvatskoj (Varaždinske barokne večeri, Glazbene večeri u sv. Donatu, Mali festival čembala, riječki Festival komorne glazbe, orguljski festival u Požegi, zagrebački Bienalle, tribina D. Lukić u Lisinskom, Šibenik, Pag, Jelsa, Koprivnica, Sisak, Buje, Silba, …) i u inozemstvu (Slovenija, Italija, Irska, Austrija).


Tambure

Petra Vojvodić Mrvoš - predsjednica

Petra Vojvodić Mrvoš (Zagreb, 1984.), 2003. godine upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu. Diplomirala je 2008. godine na odsjeku za Glazbenu pedagogiju u klasi maestra Vladimira Kranjčevića. Glazbeno obrazovanje stekla je u glazbenoj školi Ferdo Livadić u Samoboru završivši teoretski odjel u srednjoj, te tambure kao glavni predmet u osnovnoj školi, u klasi prof. Željka Bradića.


Od 1996. godine aktivna je članica Tamburaškog društva Ferdo Livadić, svirajući 1. bisernicu pod vodstvom Željka Bradića u mlađem i Siniše Leopolda u starijem tamburaškom orkestru. Za vrijeme svog školovanja u Samoboru svira također i u orkestru glazbene škole pod vodstvom Dražena Varge i Svetlane Krajne.


Od 2007. godine zaposlena je u glazbenoj školi Ferdo Livadić kao nastavnica tambura, a od te godine umjetnički je voditelj i dirigent mlađeg tamburaškog orkestra TD-a Ferdo Livadić. Od 2013. godine vodi stariji tamburaški orkestar TD Ferdo Livadić.


Kao dugogodišnji svirač sa orkestrima TD-a Ferdo Livadić osvojila je brojne nagrade i zlatne plakete na raznim natjecanjima kako u domovini tako i u inozemstvu.


Kao nastavnica tambura u glazbenoj školi posebno se ponosi sa dvanaest I. nagrada i šest II. nagrada svojih učenika osvojenih na državnim solističkim i komornim natjecanjima HDGPP – a. Na natjecanju mladih glazbenika Sonus osvojenih pet I. nagrada, te sa mlađim i starijim orkestrom TD-a Ferdo Livadić osvojenih devet zlatnih plaketa, te dvije zlatne plakete sa ansamblom glazbene škole na međunarodnom festivalu tamburaške glazbe u Osijeku. Zahvaljujući izvrsnom rezultatu, 2012. godine uz Marinu Kopri na spomenutom međunarodnom festivalu proglašena je najuspješnijom dirigenticom festivala. 2013. i 2015. godine Hrvatsko društvo skladatelja dodijelilo je nagradu "Dr. Josip Andrić" za najbolju praizvedbu djela hrvatskog autora (Josip Magdić: Sakralni diptih, op. 246 i Bianca Ban: Zavjetrina) koju je izvela sa mlađim tamburaškim orkestrom TD-a Ferdo Livadić. 2013. godine, također sa mlađim tamburaškim orkestrom sudjeluje i na Europskom muzičkom festivalu za mlade u Neerpeltu (Belgija), gdje osvajaju prvu nagradu (cum laude), te 2017. godine sa starijim orkestrom osvaja prvu nagradu (summa cum laude). 2015. godine sudjeluje na internacionalnom natjecanju zborova i orkestara u Češkoj (young2015prague) gdje također sa starijim tamburaškim orkestrom TD Ferdo Livadić osvaja prvu nagradu i najveći broj bodova u kategoriji orkestara. Na spomenutom festivalu osvaja posebnu nagradu za najboljeg orkestralnog dirigenta festivala.


Članica je stručnog žirija natjecanja mladih glazbenika Sonus u organizaciji Glazbene udruge Opus (2015. i 2017. godine), zajednici folklornog amaterizma grada Zagreba (ZAFAZ) 2014., 2015., 2016., 2017. i 2018. godine, te članica ocjenjivačkog suda na 55. Regionalnom i Državnom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa u organizaciji HDGPP-a.


Redovito sudjeluje na stručnim skupovima i usavršavanjima nastavnika tambura. 2014. godine promovirana je u zvanje profesora mentora.


Sonja Berta

Sonja Berta (Jaramazović) je rođena 17. 02. 1981. godine u Subotici. Tamburu je počela svirati još kao predškolsko dijete pa tako nastupa već u vrtiću lipnja 1988.


Osnovnu i srednju glazbenu školu završila je u Subotici na odjelu tambure i teorije glazbe. Za vrijeme svog školovanja u ekipi Muzičke škole Subotica nastupa na Republičkom takmičenju 2000. godine i osvaja prvo mjesto u IV kategoriji na tamburi i na republičkom i na saveznom nivou.


Nakon srednje škole diplomirala je na Akademiji umjetnosti u Novom Sadu na odjelu opće glazbene pedagogije.


Od 2005. godine do danas radi u Muzičkoj školi Subotica kao profesor tambure. U toku svog rada iz njene klase su izišli mnogi odlični tamburaši. Njeni učenici na raznim domaćim i međunarodnim takmičenjima osvajaju visoka mjesta i svrstavaju se u sam vrh tamburaškog umijeća u svojim uzrasnim kategorijama.


Kako za učenje tambure još uvijek nema dovoljno literature napisala je sa Stipanom Jaramazović Školu tambure vojvođenaskog sistema za E Prim i za A Basprim. Ove dve knjige korespondiraju sa nastavnim planom i programom glazbenih škola. Obe knjige su izdate sopstvenim sredstvima. U svom radu trudi se sa svakim učenikom uspostaviti dobar kontakt dva suradnika. To joj omogućava da svako da svoj maksimum. Prilikom postavljanja kompozicija koje izvode učenici podstiče kreativnost učenika i usmjerava ih ka što boljoj interpretaciji. Na taj način osobnost svakog učenika dođe do punog izražaja.


Za vrijeme svog školovanja aktivan je član Subotičkog tamburaškog orkestra sa kojim je nastupala kao koncertmajstor i kao solista i tako izvela veliki broj kompozicija. Gostovala je u Hrvatskoj , Sloveniji, Mađarskoj, Nemačkoj, Belgiji i Izraelu. Na festivalu mladih u belgijskom gradu Neerpelt sa Subotičkim tamburaškim orkestrom osvaja I nagradu "suma cum laude". Na domaćim festivalima Subotički tamburaški orkestar sa kojim je nastupala, takođe osvaja samo prva mjesta.


Od 1. srpnja 2018. radi i kao dirigent Subotičkog tamburaškog orkestra sa kojim je već u rujnu mjesecu imala veoma uspješnu koncertnu turneju po Italiji, a nastupili su i na 26. festivalu tamburaških orkestara u Rumi, kao i na nizu samostalnih koncerata po Vojvodini.


19. lipnja 2018. dobila je priznanje "dr Ferenc Bodrogvari" koje se dodjeljuje istaknutim kulturnim stvaraocima, starosti do 40 godina, u oblasti književnosti, likovne, glazbene umjetnosti, pozorišne i filmske umjetnosti, koji su svojim djelima doprineli razvoju kulturnog života grada Subotice, uzimajući u obzir zapažena ostvarenja u prethodnoj godini.


Kao istaknuti pedagog bila je član međunarodnog žirija u Požegi u Hrvatskoj, na međunarodnom takmičenju Fantast u Bečeju i u Subotici, a kao predavač je učestvovala i na međunarodnom seminaru Hrvatskog društva tamburaških pedagoga u Hrvatskoj.


Vice Zirdum

Vice Zirdum (Hrvatska, Đakovo, 1984.) obrazuje se u gimnaziji A. G. Matoša u Đakovu i glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku, teoretski smjer. Nakon uspješno završenog srednjoškolskog obrazovanja u Zagrebu upisuje Muzičku akademiju, smjer glazbena kultura. 2006. godine izabran je u program studentske razmjene između Muzičke akademije i IUP-a (Indiana University of Pennsylvania) u Americi, gdje studira jedan semestar u proljeće 2007. Godine 2008. diplomirao je na Muzičkoj akademiji u klasi profesora Siniše Leopolda na temu: „Tambura kao orkestralno glazbalo“.


Od 2007. godine zaposlen je u Križevcima kao profesor tambure. Sa svojim učenicima sudjeluje na državnim natjecanjima HDGPP-a gdje osvaja brojne nagrade (1. nagrade na državnom natjecanju 2013., 2015.) te na Međunarodnom natjecanju tamburaša u Subotici i Požegi (1. nagrade, 2014., 2015., 2016.). Član je Hrvatskog društva tamburaških pedagoga. Sudjeluje u izdavanju notne zbirke za tambure „Gdje su mi note“ kao autor originalnih skladbi i obrada za tambure.


Član je i Hrvatskog tamburaškog orkestra u kojem sudjeluje i kao aranžer i nastupa na koncertima u Zagrebu (Lisinski 2008., 2009., 2012.), i Beču (Wiener Konzerthaus 2009.). Svoje znanje usavršava na zborskim i tamburaškim seminarima (Mats Nilsson, Dubrovnik 2005.), Mitchell Sandler (Zagreb 2004.), Svetlana Krajna (Opatija 2010.). Redovito sudjeluje i na seminarima Agencije za odgoj i obrazovanje. Aktivan je na svim tamburaškim poljima pa tako surađuje s Tamburaškim orkestrom HRT-a kao aranžer, a i voditelj je tamburaške sekcije KUD-a Kašina.


Na natjecanju mladih glazbenika Sonus op. 1 (2014.) i Međunarodnom natjecanju tamburaša u Požegi (2016.) član je ocjenjivačkog suda za disciplinu tambure.


Bavi se i skladanjem, prvenstveno za tamburu i tamburaški orkestar, a iz njegovog opusa mogu se istaknuti skladbe „Sjećanje na Tajvan“ za tamburaški orkestar koja na natječaju Hrvatskog sabora kulture za nove skladbe za tamburaški orkestar 2013. godine osvaja prvu nagradu te skladba „Proljeće“ za tamburu i klavir koja je na natječaju HDTP-a za nove skladbe za solo tamburu 2016. godine također osvaja prvu nagradu. Njegove skladbe Mali kauboj, Ples po žici i Fantazija za brač odabrane su za zadane skladbe u disciplinama bisernica i brač za natjecanje HDGPP-a u školskoj godini 2016./17.


2016. god Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa promovira ga u zvanje profesora mentora.


Udaraljke

Srđan Palačković - predsjednik

Srđan Palačković (Srbija, 1968.) diplomirao je na odsjeku za udaraljke na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu 1994 godine. Na istom fakultetu 1998. godine završava poslije-diplomski studij, iduće godine. postaje suradnik za komornu glazbu na odsjeku za udaraljke.


2016. godine je doktorirao, a od 2014. godine radi kao docent na odsjeku za udaraljke i komornu glazbu. 1990. – 1992. bio je udaraljkaš Beogradske filharmonije, 1992.- 2009. solo timpanist. Solo timpanist Crnogorskog simfonijskog orkestra je od 2009. godine.


Radio je kao profesor udaraljki u srednjoj glazbenoj školi Stanković u Beogradu od 1994. godine, a od 2000 .godine radi u srednoj glazbenoj školi Isidor Bajić u Novom Sadu.


Od 2003. godine stručni je suradnik na odsjeku za udaraljke na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu. Osnivač je i član dua Beogradski perkusionisti, jedinog profesionalnog ansambla za klasičnu i suvremenu glazbu na udaraljkama u Srbiji, koji nastupa u zemlji i inozemstvu. Ansambl je ostvario zavidne rezultate 2001. godine na međunarodnom natjecanju za solo-marimbu i marimba-duo u Belgiji.


Osnivač je i direktor međunarodnog natjecanja za udaraljke Stevan Strunjašević u Beogradu. Njegov repertoar čine djela za udaraljke svjetski priznatih autora: K. Abe, N. J. Živković, M. Ptaszynska, H. Genzmer, F. Dupin, M. Halt, J. Beck, W. Tharichan, E. Glennie, N. Rosauro, E. Seyourne itd.


Ostvario je više audio i video zapisa za televiziju i radio (TV Beograd, TV Novi Sad, TVCG). Surađivao je s mnogim orkestrima, komornim sastavima i poznatim glazbenim umjetnicima u zemlji i inozemstvu.


Na poziv Festivala mladih umjetnika u Bayreuthu (Njemačka) tijekom 2010. i 2011. godine održao je seminare za udaraljke i komornu glazbu. Bio je član međunarodnog žirija na državnom natjecanju za udaraljke u Sloveniji 2011.godine.


Josip Konfic

Josip Konfic (Koprivnica, 1985.) diplomirao je udaraljke na Muzičkoj akademiji u Zagrebu kod profesorice Ivane Kuljerić Bilić i profesora Igora Lešnika.


Sudjelovao je na mnogim državnim natjecanjima u različitim kategorijama (solist, komorni sastavi, skladateljski rad) te međunarodnim udaraljkaškim festivalima i natjecanjima u Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Argentini, Urugvaju, Kini, Švedskoj, Francuskoj, Belgiji, Porto Ricu, Koreji, Mađarskoj i Srbiji. Od studentskih dana surađuje sa Simfonijskim orkestrom HRT- a, Zagrebačkim solistima, Hrvatskim baroknim ansamblom, Zagrebačkom filharmonijom, orkestrom Hrvatskog Narodnog Kazališta u Zagrebu, Rijeci i Splitu, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, mandolinskim orkestrom Sanctus Domnio, ansamblom za ranu glazbu Minstrel i dr. Vodio je udaraljkaške seminare i radionice na ljetnom glazbenom kampu u Tinjanu, Križevcima, Bjelovaru, Murskoj Soboti i Zagrebu. Član je udaraljkaškog kvarteta „BOOMerang”, a kao član udaraljkaškog ansambla „biNg bang“ dobitnik je posebne rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu za nekoliko značajnih inozemnih gostovanja u Kini, Švedskoj i Francuskoj za akademsku godinu 2008./2009. te I. nagradom SUMMA CUM LAUDE na europskom natjecanju u Neerpeltu u konkurenciji 96 ansambala.


U suradnji s produkcijskim odjelom Djeca i mladi HRT, 2014. godine snima pet glazbeno – obrazovnih emisija o udaraljkama „Notica“, a godinu kasnije postaje stručni asistent na Ivana Bilić Marimba Week-u u Samoboru kao i predstavnik Hrvatske u radu povjerenstva na međunarodnom natjecanju udaraljki u organizaciji Udruženja muzičkih i baletskih pedagoga Srbije u Beogradu te 2016. član regionalnog i državnog povjerenstva na 54. hrvatskom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa u organizaciji Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga.


Surađivao je s estradnim izvođačima kao što su Jelena Radan (album Voyage), Kopito (album Vida), BJUZ, Ljetno Kino i dr.


Trenutno radi kao nastavnik udaraljki u glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu te u glazbenoj školi Alberta Štrige u Križevcima gdje sedmu godinu zaredom organizira festival pod nazivom „Večeri udaraljkaša u Križevcima”, a posljednje tri godine i međunarodno natjecanje „Sonus” za mlade udaraljkaše. Skladateljski opus za udaraljke: „Odiseja” (2011.), suita za komorni sastav, zbor i udaraljkaša, „That’s the spirit” (2013.) za četveroglasni zbor i udaraljkaša te „PROXIMA B” (2017.) za solo udaraljkaša i tamburaški orkestar.


Davor Maraus

Mr. Davor Maraus rođen je 04. 11. 1979. u Sarajevu. Srednjoškolsko obrazovanje završava 1998. godine, odličnim uspjehom u klasi prof. Desanke Jovanović. S obzirom da u to vrijeme nije postojao Odsjek za udaraljke na Sarajevskoj akademiji, školovanje nastavlja 2000. godine u Stockholmu zahvaljujući suradnji Muzičke akademije iz Sarajeva i Kraljevske muzičke akademije iz Stockholma. Diplomirao je najvišom ocjenom u klasi prof. Joakima Anterota.


Od rujna 2003. do siječnja 2012 . radi kao profesor udaraljki u Srednjoj muzičkoj školi. U listopadu 2004. upisuje postdiplomski studij koji završava u travnju 2008. najvišom ocjenom.


 

Danas radi kao izvanredni profesor za stručno-umjetničko područje Udaraljki na Odsjeku za klavir i udaraljke Muzičke akademije u Sarajevu. Nastupao je u Francuskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Austriji, Švedskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Srbiji.


Stalni je član SONEMUS-a, a redovito nastupa sa Sarajevskom filharmonijom. Sudjelovao je na seminarima u Parizu, Stockholmu, Gratzu, Dubrovniku, Sarajevu i Banja Luci.